تالار های تخصصی

ساخت وبلاگ
  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  

- - , .

تالار های تخصصی...
ما را در سایت تالار های تخصصی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : خنجی niksaleh بازدید : 223 تاريخ : جمعه 30 بهمن 1394 ساعت: 22:08

مواد لازم :

_ نان باگت

_ گوجه فرنگی 3 عدد

_ سیر 4 الی 5 عدد


_ روغن زیتون به میزان لازم

_ ریحان خرد شده 3 الی 4 قاشق غذا خوری

_ پنیر موزارلا 180 الی 200 گرم

_ نمک قدری

طرز تهیه :

قسمت گوشتی گوجه فرنگی خرد کنید . سیر رنده شده را گوجه فرنگی و ریحان خرد شده و مقدار کمی نمک و پنیر مخلوط کرده ، سپس روغن زیتون اضافه کنید تا حدی که همه مواد به روغن آغشته شود . در یک ظرف در بسته به مدت یک الی دو ساعت در یخچال بگذارید .

حلقه های نان باگت را در سینی فر بچینید و روی نانها را دو باره روغن زیتون بزنید و و مواد آماده شده را روی نانها بریزید .

فر را با 180 درجه سانتیگراد گرم کنید و سینی را در قسمت وسط فر به مدت 15 الی 20 دقیقه بگذارید تا زمانی که نان برشته و پنیر آب شود . از فر در آورده و در صورت تمایل با سس میل کنید.

من به علت در دسترس نبودن ریحان در این فصل ، از جعفری استفاده کردم.

نان سیر بروسکتا یک اسنک یا پیش غذا( اشتها آور ) ایتالیایی است .

- - , .

تالار های تخصصی...
ما را در سایت تالار های تخصصی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : خنجی niksaleh بازدید : 262 تاريخ : جمعه 30 بهمن 1394 ساعت: 22:08

لویی موئینت گرداب ژوراستیک Louis Moinet Jurassic Tourbillon نام ساعتی است که شاید یک ویژگی خیلی کوچک آن پیگیری زمان حال است! در این سال ها مانند دنیای رو به پیشرفت موبایل فعالان عرصه ساعت مچی نیز هر روز در حال نو آوری برای رسیدن به فروش بیشتر, که هدف هر شرکتی است هستند. در دنیای امروزی و با پیشرفت تکنولوژی شاید کمتر کسی با دیدن یک کارایی جدید در یک ساعت مچی خیلی به وجد بیاید زیرا انتظار آمدن تکنولوژی جدید کاملا بدیهی شده است, اما در این بین ساعت هایی مانند آنچه از کشتی تایتانیک, کره ماه و همین ساعت لویی مونت به گوش می رسد می تواند همگان را متحیر کند و هر علاقه مند به ساعتی را در آرزوی خرید ساعت مچی اینچنینی فرو برد. در ادامه شما را با ساعتی که در ساخت آن از قطعات اسکلت فسیل رسمی دایناسورهای ماقبل تاریخ استفاده شده آشنا خواهیم کرد.

ساخت ساعت از استخوان دایناسور!

در ساخت ساعت سوئیسی لویی موئینت گرداب ژوراستیک و در بخش اندکسها و عقربه ها از تکه های استخوان دایناسور فسیل شده معتبر که حدود 130 میلیون سال قدمت دارد و در شمال آمریکا توسط زمین شناس مشهور دکتر آندریاس کشف و در موزه آتن هال سوئیس به ثبت رسیده استفاده شده است. از دیگر قطعات استفاده شده در این ساعت مچی می توان به طلای سفید 18K, الماس باگت 1.46 سندرم اشاره کردن همچنین در ساخت پیچهای این ساعت از مکانیزم خارق العاده ای برگرفته از (هشت پا) قابل مشاهده است. این ساعت مچی اتوماتیک قادر به نگهداری شارژ برای 72 ساعت کارکرد بدون حرکت است. از نظر استقامت در مقابل آب لویی موئینت تا عمق 30 متر می باشد.


بهترین ساعت سال

روش ساخت ژوراستیک کاملا روشن است, زیبایی و دقت در ظرافت طراحی از ویژگی های بارز صفحه این ساعت مچی است ظرافتی از تبدیل یک فسیل به یک صفحه افتخار آمیز (برای طراح) ساعت تا بدین ترتیب بلافاصله بعد از رونمایی موفق به کسب جایزه مسابقه بین المللی «بهترین ساعت» شود.

شرکت سازنده این شرکت که این ایده بسیار سود آور را پدید آورده در ساخت این ساعت دقت بسیار زیادی به خرج داده تا حدی که می توان این ساعت مچی را یکی از دقیق ترین و با ظرافت ترین ساعت های ساخته شده تا به حال نامید. جالب است بدانید این کمپانی در محصولات بعدی خود از سنگهای کهکشانی که از سیارات دیگر آمده اند استفاده کرده است و همچنان مشغول نو آوری هایی است که هرچه بیشتر دوستداران دنیای ساعت مچی را متحیر کند.
ترجمه و ویرایش: فروشگاه اشرافی
انتشار با ذکر منبع: ساعت بلامانع است.

- - , .

تالار های تخصصی...
ما را در سایت تالار های تخصصی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : خنجی niksaleh بازدید : 293 تاريخ : جمعه 30 بهمن 1394 ساعت: 3:45

دو سال پیش ویژگی Background App Refresh که با آی‌او‌اس 7 ارائه شد، اجازه می‌داد برنامه‌های سوم شخص، پیام‌های جدید، عناوین، به‌روزرسانی استاتوس‌ها و... را حتی اگر روی صفحه نمایش دستگاه شما باز نبودند، کنترل کنید.

به گزارش جام جم کلیک،البته تمام این برنامه‌ها با رفرش مداوم خود موجب مصرف زیاد باتری آیفون یا آیپد می‌شد، بویژه اگر دقت نمی‌کردید کدام برنامه در حال رفرش شدن است، سرعت اینترنت شما را پایین می‌آورد.


این هفته قصد داریم چهار روشی را که بتوانید این ویژگی را مدیریت کنید، آموزش دهیم.

توقف رفرش خودکار در پس‌زمینه

شاید دانستن این ‌که کدام یک از برنامه‌های سوم‌شخص آی‌او‌اس، خود را رفرش می‌کند، شگفت‌آور باشد. برخی از آنها مشخص هستند مثل ****** و توییتر.

ضمن این‌که جیمیل هم می‌‌تواند با ارائه پیام‌های جدید باتری زیادی مصرف کند. شبکه‌های خبری هم آخرین عناوین خبری خود را از اخبار سیاسی گرفته تا وضعیت آب و هوا روی صفحه ‌نمایش دستگاه شما ارائه می‌کنند.

شاید بعضی کاربران به این کار علاقه‌مند باشند تا بتوانند از جدیدترین اخبار مطلع شوند، اما برای بعضی هم ایجاد مزاحمت می‌کند.بهتر است چک کنید که می‌خواهید کدام یک از برنامه‌های آی‌او‌اس خود به خود رفرش شود و این ویژگی را برای آنها که نمی‌خواهید رفرش شود، خاموش کنید.

برای این کار به Settings » General »Background App Refresh بروید و بعد گزینه‌ مورد نظر را برای هر کدام که نمی‌خواهید رفرش شود، غیرفعال کنید.

یافتن اپ‌های پراشتها

همان طور که گفتیم بعضی برنامه‌هایی که به‌طور خودکار رفرش می‌شوند، باتری‌ آیفون یا آیپد شما را بیشتر خالی می‌کنند، اما دقیقا چقدر؟

بـرای دانـسـتـن ایـن مورد هم می‌توانید به ترتیب به Setting » Battery و بـــخـش Battery Usage بروید.

روی Last 24 Hours یا Last 7 Days ضربه بزنید تا میزان مصرف باتری در 24 ساعت یا هفت روز گذشته نشان داده شود.

با انتخاب آیکون کوچک ساعت در سمت راست دو بخش 24 ساعت یا هفت روز می‌توانید ببینید هر‌کدام از برنامه‌ها چند دقیقه باتری مصرف می‌کنند.

اگر دیدید برنامه‌ای مصرف زیاد دارد، می‌توانید در صفحه تنظیمات Background Refresh مربوط به آن را غیرفعال کنید.

توقف فعالیت پس زمینه

اگر نگران مصرف باتری برنامه‌های دستگاه‌تان هستید می‌توانید با مراجعه به تنظیمات و رفتن به General، گزینه Background App Refresh را کلا غیرفعال کنید.

اگر هم مشخص کرده‌اید کدام برنامه‌ها خودکار رفرش شوند و کدام نه، در بالای صفحه Background App Refresh را روشن بگذارید.

البته باید گفت خاموش کردن ویژگی رفرش پس‌زمینه آی‌او‌اس، جلوی برنامه‌های اصلی این سیستم‌عامل مانند Mail را برای چک کردن به‌روزرسانی‌ها نخواهد گرفت.

توقف به‌روزرسانی خودکار ایمیل

ممکن است حتی در فهرست رفرش پس‌زمینه به نظر نرسد، اما برنامه Mail آی‌او‌اس باتری زیادی را برای چک کردن خودکار پیام‌ها مصرف می‌کند.

با دو راه می‌توان این ویژگی را محدود کرد یا فعالیت پس‌زمینه Mail را به‌صورت موقت یا دائم متوقف کرد.

اول این‌که حالت Low-Power را در تنظیمات روشن کنید، با این کار مثلا نور صفحه نمایش دستگاه آی‌او‌اس شما هنگامی که از دستگاه استفاده نمی‌کنید، بسرعت کم می‌شود و باتری کمتری صرف می‌کند.

حالت Low-Power به‌طور موقت برنامه Mail را از چک کردن خودکار پیام‌های جدید باز می‌دارد و شما می‌توانید به‌طور دستی ایمیل‌های جدید را چک کنید، اما دیگر به‌طور خودکار اکانت‌های شما چک نمی‌شود.

برای روشن کردن Low Power Mode به General بروید و روی Battery و بعد Low Power Mode را ضربه بزنید.

Low Power Mode موجب می‌شود روش دستی برای خاموش کردن فعالیت Mail فعال شود، اما برای این کار باید به منوی تنظیمات اصلی Mail بروید و موقتا چک کردن پیام‌ها را در Mail تغییر دهید.

برای این کار به Settings » Mail, Contacts, Calendars » Fetch New Data بروید و Fetch یا Manual را انتخاب کنید. اگر Fetch را انتخاب کردید می‌توانید زمان آن را هم انتخاب کنید.

با این روش‌ها می‌توانید از مصرف بیش از اندازه باتری دستگاه آی‌او‌اس خود جلوگیری کنید.

- - , .

تالار های تخصصی...
ما را در سایت تالار های تخصصی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : خنجی niksaleh بازدید : 217 تاريخ : پنجشنبه 29 بهمن 1394 ساعت: 23:50

کشور : ایتالیا

Rome, Latium, Italy

11°C
Clear. Cool.

ساعت رم

زمان : Wednesday 17 Feb 2016 8:26 pm
واحد پول ایتالیا: یورو - Euro
پیش شماره : 9
طول جغرافیایی (Longitude) : 12.4833
عرض جغرافیایی (Latitude) : 41.9
مسافت هوایی : ~3,412 کیلومتر

رم (Rome)

رم پايتخت ايتاليا و مركز استان لاتزيو(لاتيوم) است.
رود تيبر (
Tiber) از ميان اين شهر مي گذرد.
رم در ميانه كشور و در كنار درياي مديترانه قرار دارد.
واتيكان كوچكترين كشور جهان نيز در داخل شهر رم محصور شده است.
اين شهر آب و هوايي مديترانه اي دارد و در آن سالانه حدود 800 ميلي متر باران مي بارد.

بيشترين ميزان بارندگي در ماه هاي اكتبر تا دسامبر (مهر تا آذر) و كمترين آن در ماه هاي جون تا آگوست (تير و مرداد) گرم ترين ماه ها با متوسط دماي 28 درجه سانتيگراد و ژانويه و فوريه (دي و بهمن) با متوسط دماي 3 درجه سانتيگراد،سردترين زمان سال پايتخت محسوب مي شود.

در تور اروپا و در شهر رم قرن ها شهر جاويدان ناميده مي شد،زيرا از جمله بزرگترين شهرهاي تمدن غرب و پايتخت امپراتوري روم بود.

پس از آن رم به عنوان مركز جهاني كليساي كاتوليك و از سال 1871،به پايتختي ايتاليا برگزيده شد.طبق افسانه هاي ملي ايتاليا،اين شهر باستاني توسط دو برادر به نام هاي رمولوس و رموس ساخته شده است.

در قرن ششم قبل از ميلاد به صورت يك امپراتوري مستقل ،از جمله قطب هاي مهم دنيا به شمار مي آمد.امپراتوري روم شهر رم را به بزرگترين و پيشرفته ترين شهر دنياي باستاني تبديل كرد،سپس طي سه قرن مرزهاي خود را از خليج فارس تا انگلستان گسترش داد.

گسترش اين امپراتوري وسيع تا قرن دوم پس از ميلاد ادامه يافت.مناطق شهري بيش از پيش گسترده شد.معبد هاي بسيار با شكوه ،ميادين بزرگ،سالن هاي آمفي تئاتر(20 سالن تاترو 6 سالن اصلي كنسرت براي تمام فصل ها)،سالن هاي ورزشي،بندرها،راهها،پل ها،تونل ها،و كانال ها بنا شد.

طراحي كنوني پايتخت ايتاليا در سال 1871 انجام گرفت و پس از آن رم به سوي مدرنيزه شدن گام برداشت.

در حقيقت پس از جنگ جهاني دوم بود كه رم همچون شهرهاي ميلان و ناپل به مركز اداري،فرهنگي، سياسي،و اقتصادي نويني تبديل شد.رم از شهرهاي مهم در تور اروپا است و در سال 2006،طبق آمار 2705306 نفر جمعيت دارد.

شهر رم از نضر اقتصادي شهري فعال است،به طوري كه6/7 درصد توليد ناخالص ملي كشور را توليد مي كند.عمده فعاليتهاي اقتصادي در رم به دو بخش كارهاي دولتي و توريسم تقسيم مي شود و اغلب مردم شهر در اين دو بخش مشغول كار هستند.

رم جاذبه های دیدنی بسیاری دارد از مهمترین و مشهورترین آن می توان از کلوسئوم نام برد که بزرگترین اثر بر جای مانده از امپراطوری رم باستان است. مکان دیدنی دیگر رم موزه واتیکان و کلیسای سن پیترو و معبد پانتئون می باشد.زندان تاریخی معروف سنت آنجلو که در گذشته زندان مخوفی بوده یکی دیگر از آثار به جا مانده است.
شهرت شهر رم به چشمه آرزوها یا چشمه تروی است.

این شهر از کانال های آبی تشکیل شده به طوری که عبور و مرور از آنها با قایق صورت می گیرد این شهر بسیار رویایی و در دنیا بی نظیر است و همچنین شهر بالماسکه است .

این شهر روی آب ساخته شده و روبروی خانه ها قایق ها قرار دارند برای عبور و مرور شهروندانش و قایق های مسافربری بزرگ دارد که مانند مترو و اتوبوس های شهری ایستگاه به ایستگاه مسافران را جا به جا می کند همچنین ونیز شهری است که به قایق هایش معروف است نام این قایق ها گوندولاست و از مراسم عروسی گرفته تا سوگواری از این قتیق ها استفاده می شود این شهر کوچه پس کوچه های باریک و تودرتو دارد.

دیدنی های ونیز:

میدان سن مارکو

– عمارت باسیلیکا


– گرند کانال


– پل دیدگاه


– پل ریالتو


– گالری آکادمیا


– موزه ونیز

- - , .

تالار های تخصصی...
ما را در سایت تالار های تخصصی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : خنجی niksaleh بازدید : 233 تاريخ : پنجشنبه 29 بهمن 1394 ساعت: 23:50

با قرارداد شرکت پرداخت ترکیه ای- آلمانی ایزیکو با ایران به زودی خرید آنلاین بین‌المللی با کارتهای عضو شتاب محقق خواهد شد.
یک شرکت پرداخت مستقر در استانبول اعلام کرد که قراردادی را به امضا رسانده که راه را برای شرکت‌هایی که به دنبال حضور در اقتصاد 400 میلیارد دلاری ایران هستند، هموار می‌کند.

بارباروس اوزبوگوتو، مدیرعامل شرکت آلمانی- ترکیه ای ایزیکو گفت: قرارداد این شرکت با شرکت پرداخت الکترونیکی PECCO به مشتریانش این امکان را می‌دهد که با حدود 230 میلیون کارت بانکی در ایران که تا همین اواخر به هیچ سیستم مالی در خارج از ایران متصل نبودند، تراکنش انجام دهند.

اوزبوگوتو افزود: ییزیکو قرارداد ورود به ایران را پس از لغو تحریم سیستم بانکی سوئیفت امضا کرده است. در ایران تمام بانکها به یک سیستم واحد موسوم به شتاب متصل هستند و این به معنای اینست که مشتریان ایزیکو می‌توانند محصولات خود را به دارندگان کارتهای عضو شتاب بفروشند بدون اینکه لازم باشد این شرکت با تک تک بانکها ارتباط داشته باشد.

وی در مصاحبه به بلومبرگ در استانبول گفت: این قرارداد اولین مورد در نوع خود است.

اوزبوگوتو گفت: مدیران این شرکت تحت پوشش بانک جهانی از زمان سفر به تهران در سال گذشته در حال کار روی توسعه فعالیتهای خود در ایران بوده اند.

این امر یک پایگاه مستحکم را در کشوری که تاکنون رقبای آمریکایی همچون پی‌پل(Paypal) و اسپرینت در آن حضور نداشته اند در اختیار این شرکت دوملیتی قرار می‌دهد.

اوزبوگوتو درباره بازار داخلی ایزیکو گفت: ما در حال اجرای نقشی هستیم که پی‌پل در کشورهایی همچون آلمان انجام می‌دهد.

وی افزود: گسترش حضور در ایران منطقی است زیرا دو بازار مهم با نفوذ بالا در این منطقه وجود دارد که ایران و ترکیه هستند. هر دو کشور جمعیت 80 میلیون نفری بسیار جوان دارند و ضریب نفوذ اینترنت در آنها بالا است.

در شرایطی که وبسایت پی‌پل می‌گوید در بیش از 200 بازار فعال است، اما ایران در بین این کشورها حضور ندارد. شرکت اسپرینت مستقر در سانفرانسیسکو نیز می‌گوید از تراکنشهای ریالی ایران پشتیبانی نمی‌کند.

سال کاراتاش، موسس شرکت امنیت موبایلی ساس‌پاس(SAASPASS) می‌گوید، در شرایطی که ایزیکو برای گسترش حضور خود در ایران مشکلی ندارد، رقبای بزرگتر ممکن است برای انجام این کار با مشکلاتی مواجه شوند.

شرکتهای باسابقه تر برای حضور در بازارهای خارجی ناشناس همچون ایران کند عمل می‌کنند زیرا کسب سود از بازاری که اساسا در مقیاس میشیگان است، تلاش زیادی می‌طلبد.

موسسه رنسانس کاپیتال برآورد کرد، اگرچه اقتصاد ایران در حال حاضر کمتر از ایالت میشیگان ارزش دارد، الحاق آن به اقتصاد جهانی رشدی معادل 4.5 تا شش درصد تا سال آینده برایش به همراه خواهد داشت.

مایک هریس رئیس بخش تحقیقات رنسانس می‌گوید، توسعه ایران احتمالا مشابه ترکیه خواهد بود و شرکتهای ترکیه ای برای هدایت کردن این تغییر از همه جلوتر به ایران هجوم خواهند آورد.

ایزیکو سال گذشته 6.2 میلیون دلار از ارائه خدمات پرداخت آنلاین در سراسر جهان درآمد داشته است.

از مشتریان این شرکت در ترکیه می‌توان به شرکت خودروسازی ب ام و، آلیانس و فروشگاه آنلاین Sahibinden.com اشاره کرد.ایسنا

- - , .

تالار های تخصصی...
ما را در سایت تالار های تخصصی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : خنجی niksaleh بازدید : 245 تاريخ : پنجشنبه 29 بهمن 1394 ساعت: 23:50

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  

- - , .

تالار های تخصصی...
ما را در سایت تالار های تخصصی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : خنجی niksaleh بازدید : 227 تاريخ : پنجشنبه 29 بهمن 1394 ساعت: 16:25

تولید بالش با بکارگیری تکنولوژی توپی کردن الیاف

در تولید بالش با بکارگیری تکنولوژی توپی کردن الیاف حالت فنریت خاص و مناسبی بوجود می اید که در هنگام خواب سر و گردن در وضعیت مناسبی قرار میگیرد و به انحنای گردن آسیبی وارد نمیشود.
کالای خواب شامل : بالش، تشک، ملحفه، روتختی، حوله، پتو و لحاف میشود که از لوازم ضروری در اتاق خواب خواب بشمار می آیند. برای داشتن خوابی کامل، خوب و راحت باید بدانیم که از چه نوع کالای خواب با چه پارچه و کیفیتی استفاده کنیم.
از اجرای تشکیل دهنده کالای خواب در اینجا به تشک (تشک تخت خواب) و انتخاب یه نوع مناسب آن اشاره میکنیم.
در خرید کالای خواب ابتدا باید ویژگی های یک تشک خوب و مناسب را بدانیم.از نظر کارشناسان در کالای خواب بهترین تشک تخت، تشکی است که ارتفاع آن کم نباشد و از سطح تخت بالا بیاید. در تشک های معمولی بحث ارتفاع معنا پیدا نمیکند اما تشک های موجود در بازار که طبی و فنری هستند در ارتفاع های مختلفی عرضه میشوند.
از نظر پزشکان ارتوپد تشک تخت نه آنقدر باید سفت باشد که انحنای کمر هنگام خوابیدن از بین برود و نه آنقدر نرم که انحنای کمر بیشتر شود.باید متعادل باشد تا فرد دچار کمردرد نشود.
چانانچه تشک جدیدی برای تخت تان خریداری کردید پایه ی تخت مخصوص آنرا نیز خریداری کنید و روی پایه ی قدیمی تشک قبلی خود نگذارید تا عملکرد و راحتی تشک تازه خریداری شده از بین نرود.

توصیه هایی در خرید کالای خواب

حداکثر الیاف و مواد مصنوعی مورد استفاده قرار گرفته در منسوجات بیشتر از 50% نباید باشد.کالای خواب که از جنس پنبه هستند عمر مفید کمتری در مقایسه با کالای خواب متشکل از مواد و الیاف مصنوعی است اما برای پوست مفید بوده و در خرید کالای خواب پیشنهاد میشود.
در هنگام خرید کالای خواب به نام و علامت تجاری که باید حتما" بصورت لیبل به محوصلات دوخته شده باشد توجه کنید.

توصیه هایی در خصوص شستشوی کالای خواب

• دمای آب برای شستشو بیشتر از 40درجه نباشد.
• حدالامکان از مواد شوینده سفید کننده برای شستشو کالای خواب استفاده نشود چون عمر محصول را کم میکند.
• پارچه رو تختی، رو بالشی و ملحفه بهتر است برای حفظ پاکیزگی، از رنگهای روشن انتخاب شوند.
• در هربار شستشو برای حفظ نرمی و لطافت پارچه از نرم کننده مناسب استفاده شود.

توصیه هایی درخصوص حفظ و نگهداری کالای خواب
• تمامی منسوجات بدلیل الیافی که در آن بکارگرفته شده باید در جای خشک و دور از تابش مستقیم آفتاب نگهداری شوند.
• از انبار کردن و قراردادن تعداد زیاد کالای خواب روی هم بصورت فشرده یا گذاشتن وسایل سنگین رو تشک و بالش ها در کمد دیواری خودداری شود.
• در صورت دسترسی نداشتن به کاورهای مخصوص کالای خواب، از قرص های مخصوص دفع حشرات در لا به لای ملحفه ها، تشک ها و بالش ها استفاده شود و هر چند وقت یکبار نیز جابجا شوند.

- - , .

تالار های تخصصی...
ما را در سایت تالار های تخصصی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : خنجی niksaleh بازدید : 301 تاريخ : پنجشنبه 29 بهمن 1394 ساعت: 15:11

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  

- - , .

تالار های تخصصی...
ما را در سایت تالار های تخصصی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : خنجی niksaleh بازدید : 255 تاريخ : چهارشنبه 28 بهمن 1394 ساعت: 22:11

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  

- - , .

تالار های تخصصی...
ما را در سایت تالار های تخصصی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : خنجی niksaleh بازدید : 241 تاريخ : چهارشنبه 28 بهمن 1394 ساعت: 22:11

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  

- - , .

تالار های تخصصی...
ما را در سایت تالار های تخصصی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : خنجی niksaleh بازدید : 258 تاريخ : چهارشنبه 28 بهمن 1394 ساعت: 22:11

Y6گوشی‌های هوشمند را می‌توان محبوب‌ترین گجت در میان مردم دانست. شاید شما نیز بخواهید با هزینه‌ای کم، یک اسمارت‌فون ارزان‌قیمت بخرید. در بخش ارزان‌ قیمت‌های بازار، هواوی تقریبا بی‌رقیب است و چندی پیش نیز بی سر و صدا از محصولی ارزان قیمت با نام Y6 پرده برداشت. حالا تصمیم گرفتیم تا نگاهی به این محصول داشته باشیم. در ادامه با آی‌تی‌رسان همراه باشید.


طراحی


Y6 از همان زبان طراحی محصولات Y هواوی بهره‌مند است؛ البته این بار، شاهد بهبودهای فراوانی در این بخش هستیم. قسمت جلویی گوشی یک دست و بدون دکمه فیزیک بوده و اسپیکر و میکروفونش نیز در اطراف قرار گرفته‌اند. دکمه‌های ولوم و پاور در سمت راست دستگاه جای گرفته‌اند و همین موجب شده تا اطراف Y6 زیاد شلوغ نباشد. بدنه پشتی نیز دارای طرحی یک دست و زیباست. ضحامت دستگاه 8.5 میلی‌متر است و شاهد وزن 125 گرمی برای آن هستیم. در کل طراحی Y6 را می‌توان از نقاط قوت آن دانست.


نمایشگر


Y6 دارای نمایشگری 5 اینچی IPS LCD با رزولوشن 720*1280 است و در هر اینچ آن شاهد 294 پیکسل هستیم. چنین میزان رزولوشنی برای این نمایشگر چندان راضی کننده نیست البته اگر سطح انتظارات‌تان را پایین بیاورید و بدانید که با یک محصول ارزان قیمت رو‌به رو هستید، به آن خرده نخواهید گرفت.


رابط کاربری


کمپانی چینی هواوی برای Y6 از اندروید 5.1 بهره گرفته و آن را به رابط کاربری Emotion 3.1 UI مجهز کرده و امکانات متنوعی را بر روی آن قرار داده است. در کنار امکانات متفاوت رابط کاربری، طراحی انیمیشن‌ها و میزان پراکندگی آن‌ها نیز خوب بوده و در کل کاربر را سر در گم نخواهد کرد.


سخت افزار


هواوی
Y6 به پردازنده اسنپدراگون 210 مجهز شده است. این پردازنده از ۴ هسته Cortex-A7 سود می‌برد و فرکانس هر یک از آنها بر روی 1.1 گیگاهرتز تنظیم شده است. پردازنده گرافیکی آدرنو 304 نیز عهده‌دار کارهای گرافیکی و اجرای بازی‌هاست. برای این مدل 1/2 گیگابایت رم در نظر گرفته شده است که از این بابت مشکلی را برای کاربر به وجود نخواهد آورد. میزان حافظه داخلی این مدل 8 گیگابایت بوده و تا 128 گیگابایت نیز از طریق میکرو اس‌دی قابل ارتقاست.



دوربین


Y6 به یک دوربین 8 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم F2.0 در کنار یک فلاش LED مجهز شده است. قابلیت‌هایی نظیر عکاسی به صورت HDR، تشخیص چهره و عکاسی پانوراما نیز برای آن در نظر گرفته شده تا با توجه به میان‌رده بودنش امکانات مناسبی را به کاربر ارایه دهد. کیفیت عکس‌های گرفته شده نیز بسته به شرایط محیطی، متفاوت است اما در کل می‌توان به آن نمره قبولی داد.


از لحاظ فیلم برداری نیز هواوی تمام تلاش خود را به کار بسته و با این محصول شما می‌توانید با کیفیت 720p فیلم برداری کنید. این کمپانی برای آنکه دل علاقه‌مندان به عکس‌های سلفی را هم بدست آورد از دوربینی ۲ مگاپیکسلی در جلوی این محصول استفاده کرده است.


باتری


انرژی مورد نیاز هواوی Y6 توسط یک باتری 2200 میلی آمپر ساعتی تامین می‌شود. میزانی که برای این مدل با توجه به پردازنده و نمایشگرش مناسب بوده و می‌تواند کاربر را تا یک روز همراهی کند. در کنار شارژدهی، سرعت شارژ شدن دستگاه نیز در سطح مطلوبی قرار دارد و از این نظر، Y6 ایرادی ندارد.


ارتباطات


Y6 از دو سیم کارت پشتیبانی می‌کند و در کنار آن، شاهد پشتیبانی از نسخه 4.1 بلوتوث، ورژن 2.0 microUSB، رادیو FM، وای‌فای 802.11 b/g/n و پشتیبانی از شبکه‌های 3G و 4G هستیم. از این نظر، Y6 نسبت به خیلی از هم‌رده‌هایش برتر است و محصولی کامل به شمار می‌رود.


کلام آخر

Y6
یک محصول زیبا، با امکانات زیاد و ارزش خرید بسیار بالاست. جایی که شاهد یک باتری قابل تعویض با شارژدهی بالا، امکانات ارتباطی کامل، دوربین قدرتمند و طراحی زیبا هستیم. با توجه به موارد مذکور، این گوشی برای آن دسته از افرادی که به وب‌گردی علاقه زیادی دارند و هر از چندگاهی نیز بازی می‌کنند، مدلی مناسب خواهد بود. این مدل هم اکنون با قیمتی در حدود 500 هزار تومان در بازار کشور به فروش می‌رسد.


قابلیت‌های اصلی در یک نگاه


+ 2 گیگابایت رم در برخی از نسخه‌ها


+ دوربین 8 مگاپیکسلی در پشت و 2 مگاپیکسلی در جلو


+ پردازنده 4 هسته‌ای اسنپدراگون


+ نمایشگر 5 اینچی


+ پشتیبانی از دو سیم کارت


+ طراحی خاص و وزن 125 گرمی


+ ارایه شده در رنگ‌های متنوع

- - , .

تالار های تخصصی...
ما را در سایت تالار های تخصصی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : خنجی niksaleh بازدید : 218 تاريخ : چهارشنبه 28 بهمن 1394 ساعت: 16:56

تاریخچه : کلیسای بیت الحم یکی از زیباترین کلیساهای محله جلفای اصفهان می باشد و در نزدیکی کلیسای مریم مقدس قرار دارد. گنبد این کلیسا از لحاظ ارتفاع بین دوازده کلیسای موجود در این محله، بلندترین محسوب می شود به گونه ای که به راحتی از فواصل دور نمایان است.

این کلیسا توسط تاجری مسیحی به نام خواجه پطروس در دوران سلطنت شاه عباس کبیر ساخته شد. تصویر این شخص بر روی دیوار کلیسا بیت الحم کشیده شده و آرامگاه وی نیز در ایوان مقابل درب غربی کلیسا وجود دارد. دیوارها و پی این بنا بسیار قطور بوده و در برخی نقاط به چندین متر می رسد.

در معماری و تزیینات کلیسای بیت الحم نقاشی هایی از زندگانی حضرت مسیح و هم چنین طلاکاری های زیبا وجود دارد. در حیاط این بنا دو تالار تدفین مشاهده می شود که در آن هفتاد سنگ قبر از بزرگان ارامنه قرار دارد. ساختمان کلیسای بیت اللحم دارای پلانی مستطیل شکل در دوطبقه و ساخته شده از آجر می باشد.

گنبد کلیسا که به صورت دو پوشه ساخته شده و با طلاکاری و کتیبه هایی تزیین گشته است. هشت پنجره در ساق گنبد رویت می شود که طاق نماهایی نقاشی شده از چهره دوازده حواری مسیح(ع) ،رستاخیز مسیح وغیره وجود دارد. گنبد کلیسای بیت الحم بروی چهار ستون مرتفع بنا شده است .

معماری کلیسای بیت الحم اصفهان

در محراب گنبد دوازده تصویر زیبا که از جمله ی آنها میتوان به تصویر بهشت اشاره کرد، قرار دارد. در سمت چپ این نقاشی، تصویری از خواجه پطرس دیده می شود. هم چنین ناقوس کلیسا در ضلع غربی گنبد واقع شده است. در بخشهایی از کلیسا همچون سرود خوان و اطراف گنبد و بخش بالایی محراب کتیبه هایی با خط ارمنی طلایی مشاهده میشود. در بخش سرود خوان کلیسا تابلوهایی از تولد مسیح وغسل تعمید ایشان دیده میشود. همچنین در بخش عوام نیز تابلوهای زیادی وجود دارد.

کلیسای بیت الحم دارای سن مربوط به گروه کر یا همان سرودخوان می باشد که این نکته قابل توجهی می باشد. نقاشیهای این کلیسا مربوط به تلاش شخص خواجه اوتیک است. نکته حائز اهمیت در نقاشی های کلیسای بیت الحم این است که از ظرافت هنری خاصی نسبت به کلیسای وانک برخوردار است.

در گذشته در اطراف این کلیسا چهار حیاط بوده که اکنون فقط بخش شرقی آن بجا مانده وسایر حیاط ها تخریب وتبدیل به خیابان نظر فعلی گردیده است.

- - , .

تالار های تخصصی...
ما را در سایت تالار های تخصصی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : خنجی niksaleh بازدید : 238 تاريخ : چهارشنبه 28 بهمن 1394 ساعت: 1:15

اگر بتوانید نوشیدنی‌های سالم را جایگزین نوشیدنی‌های ناسالم کنید، به میزان زیادی از کالری دریافتی روزانه خود می‌کاهید و همین مسأله به کاهش وزن کمک می‌کند.

برای کاهش وزن شاید مؤثرترین کار استفاده از نوشیدنی‌های سالم به جای نوشابه‌های شیرین و نوشیدنی‌های انرژ‌ی‌زا باشد. بیشتر مردم نمی‌دانند که در طول روز چه میزان کالری از طریق این نوشابه‌ها و نوشیدنی‌های پر کالری دریافت می‌کنند. مثلاً یک فنجان قهوه مُکا حدود 500 کالری دارد.

اگر بتوانید نوشیدنی‌های سالم را جایگزین نوشیدنی‌های ناسالم کنید، به میزان زیادی از کالری دریافتی روزانه خود می‌کاهید و همین مسأله به کاهش وزن کمک می‌کند. برخی از مهم‌ترین و سالم‌ترین نوشیدنی‌ها که باید بیشتر از آنها استفاده کنید تا راحت‌تر وزن خود را کاهش دهید، عبارتند از:

آب سبزیجات

آب سبزیجات به اندازه آب میوه‌ها مواد مغذی و املاح دارند؛ اما کالری آنها حدود 50 درصد کمتر است. آب سبزیجات معمولاً سرشار از فیبر هستند و باعث می‌شوند به مدت طولانی‌تری احساس سیری کنید و کمتر غذا بخورید.

معجون میوه‌ها

میوه‌های دلخواه خود را انتخاب کرده، آب آنها را بگیرید و با مقداری سرشیر و خامه ترکیب کنید. هیچ‌گاه از شکر اضافی برای شیرین‌تر شدن آنها استفاده نکنید. عسل و یا هر شیرین‌کننده دیگر را نیز به آنها نیفزایید، چرا که به این ترتیب صدها کالری به نوشیدنی‌تان اضافه می‌شود. به عبارت دیگر معجون را از مغازه‌ها و بستنی‌فروشی‌ها تهیه نکنید؛ چرا که آنها حتماً طعم‌دهنده‌های شیرین به معجون‌ها می‌افزایند. شما باید خودتان این کار را انجام دهید.

آب میوه‌

آب میوه‌ها سرشار از ویتامین‌ها و مواد مغذی هستند، اما دقت داشته باشید که هیچ‌گاه نباید شکر و مواد شیرین‌کننده به آنها بیفزایید. میوه‌ ها هر چه گوشتالو‌تر باشند، آب میوه بهتر و بیشتری به شما می‌دهند. میوه‌های گوشتالو، فیبر بیشتری هم دارند و به شمااحساس سیری بیشتری می‌دهند.

قهوه تلخ

قهوه برای سلامتی مزایای بسیاری دارد؛ اما مقدار مصرف و استفاده سالم از آن بسیار مهم است. قهوه اصلاً کالری ندارد. قهوه تلخ (بدون شیر) سرشار از آنتی‌اکسیدان است که به خلق و خوی بهتر شما، تمرکز بالاتر، کاهش خطر دیابت و سرطان کمک می‌کند. سعی کنید روزانه بیشتر از سه فنجان قهوه تلخ ننوشید؛ چرا که میانه‌روی و اعتدال در هر کاری، کلید به دست آوردن سلامتی است.

چرا باید جلوی چاقی را گرفت؟

چاقی یک بیماری است و همانند بیماری‌های دیگر، برای درمان نیاز به صرف زمان دارد. در این زمینه همیشه دو نکته را به خاطر داشته باشید:

1) برای درمان چاقی عجله نکنید.

2) از هیچ قرص و دارویی برای درمان چاقی استفاده نکنید.

3) چاقی به صورت مستقیم و یا غیرمستقیم با بسیاری از بیماری‌ها ارتباط دارد و باعث افزایش فشار خون، بیماری‌های کبدی، آرتروز، اختلالات تنفسی، واریس، ناباروری، مسمومیت حاملگی، افزایش چربی خون، بیماری‌های قلبی و ... می‌شود. افراد چاق خود را پایین‌تر از دیگران می‌دانند و سعی می‌کنند از قرار گرفتن در هر جمعی بپرهیزند.

چای سبز
چای سبز نیز همانند قهوه تلخ مزایای بسیاری دارد و حاوی آنتی‌اکسیدان‌ها است. چای سبز متابولیسم بدن را بهبود می‌بخشد و به مکانیزم سوختن چربی‌ها سرعت بیشتری می‌دهد. پژوهش‌ها نشان می‌دهند که با مصرف چای سبز، روند سوزاندن چربی‌ها افزایش می‌یابد.

شیر

کلسیم موجود در شیر کم چرب، به تجزیه سلول‌های چربی در بدن کمک می‌کند. اما زیاده‌روی در مصرف شیر نیز باعث چاقی می‌ شود؛ زیرا حاوی کالری زیادی است، بنابراین برای گرفتن نتیجه بهتر و کاهش وزن در مصرف آن زیاده‌روی نکنید. روزانه 3-4 فنجان کافی است.

نوشیدنی پروتئین‌دار

نوشیدنی‌های پروتئینی مثل پودرها و انوع میکس‌شده، تأثیر زیادی در کاهش وزن خواهند داشت. هرچه بدن شما عضلانی‌تر باشد، چربی‌های بیشتری خواهید سوزاند و ماهیچه‌‌های کوچک‌تر در سوزاندن چربی‌ها مؤثرند. پروتئین‌ها نقش مهمی را در این معادله بر عهده دارند...

بعضی افراد برای درمان چاقی به سراغ روش‌های نامناسب می‌روند که مهم‌ترین آنها روش‌های دارویی است. عده‌ای از قرص‌های کاهش‌دهنده اشتها استفاده می‌کنند. اما این قرص‌ها عوارض بسیاری از جمله ضعف و افسردگی به همراه دارند.

نوشیدنی‌های فیبردار

نوشیدنی‌های بسیاری وجود دارند که حاوی فیبر بالا هستند و می‌توانند تأثیر زیادی در کاهش وزن داشته باشند؛ چرا که فیبرها احساس سیری ایجاد می‌کنند و شما کمتر غذا می‌‌خورید. در ضمن، مزایای بسیار دیگری نیز برای سلامتی دارند.

سرکه سیب

سرکه سیب از گذشته‌های بسیار دور تا به حال کاربردهای زیادی داشته و تقریباً همه به مزایای آن واقف هستند. در دهه 70 مردم از سرکه سیب برای کاهش وزن استفاده می‌کردند. هنوز هیچ مدرکی برای اثبات این واقعیت وجود ندارد. عده‌ای می‌گویند که سرکه سیب متابولیسم بدن را افزایش می‌دهد و اگر مصرف شود، باعث لاغری می‌شود.

آب

شاید بهترین و ارزان‌ترین نوشیدنی برای کاهش وزن، آب باشد. نوشیدن آب کافی برای بدن منافع زیادی دارد. به شما احساس سیری می‌دهد، متابولیسم بدن‌تان را افزایش می‌دهد و هیچ‌ نوعی کالری ندارد. اگر هر روز دو لیوان آب مازاد بر مقدار آبی که همیشه عادت به نوشیدنش دارید، بنوشید، تا 30 درصد متابولیسم بدن‌تان افزایش می‌یابد و این یعنی در طول یک سال، بیش از دو کیلو وزن کم می‌‌کنید.

منبع : ماهنامه دنیای سلامت

- - , .

تالار های تخصصی...
ما را در سایت تالار های تخصصی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : خنجی niksaleh بازدید : 213 تاريخ : چهارشنبه 28 بهمن 1394 ساعت: 1:15

کارد و قاشق از قدیمی ترین اختراعات بشر هستند.

می توان گفت، یکی از اولین اختراعات بشر چاقوی سنگی است. انسان های اولیه از سنگ ابزارهایی برای شکار و قطعه قطعه کردن حیوانات ساختند و همه جا این ابزار را همراه خود داشتند.

تاریخچه استفاده از قاشق هم به دوران باستان می رسد.
طراحی و استفاده از چنگال و سرویس قاشق و چنگال خیلی دیرتر به ذهن بشر رسید؛ اما رفته رفته وارد
میز غذای مردم شد.


طبق اطلاعات به دست آمده تا سال ۱۷۰۰ بیشتر مردم در هنگام صرف غذا فقط از چاقو و قاشق استفاده می کردند و ضمنا این را هم بدانیم که هیچ فرد آمریکایی در زمان انقلاب آمریکا هنوز چنگال برای غذا خوردن نداشت.
سرانجام پس از قرن ها اروپاییان به قاشق و چنگال که واعظان آن را وسیله ای شریرانه و هدیه شیطان می دانستند، عادت کردند و قاشق و چنگال به طور رسمی بر سر سفره های ثروتمندان و اعیان اروپا جا باز کرد.

با این حال مشهور است که برخی از پادشاهان از جمله الیزابت اول در انگلستان و لویی چهاردهم در فرانسه همچنان با دست غذا می خوردند.گفته می شود هانری هشتم پادشاه انگلستان ، اولین کسی بود که این رسم ایتالیایی ها را تقلید کرد. وی صاحب سه عدد چنگال بود که از میان آنها یکی را انتخاب می کرد.


ورود قاشق و چنگال، این دو ابزار فرنگی به تهران اما به ۱۳۰ سال گذشته باز می گردد.

شنیده می شود مسافرت های پی در پی ناصرالدین شاه به فرنگستان باعث شده بود تا او برای مردم وطنش سوغات های ویژه ای از کالسکه و ماشین دودی گرفته تا ساختن بناهای مرتفع و آمفی تئاتر به سبک و اسلوب مغرب زمین را به ارمغان آورد و این بار یکی از کالاهایی که شاه از کلاه جادویی اش بعد از سفرش به اروپا برای دارالخلافه نشینان رو کرد، قاشق و چنگال بود.

طبق خاطرات گردشگران فرنگی، برای نخستین بار سپهسالار صدراعظم ناصرالدین شاه که با نحوه غذا خوردن فرنگی ها آشنایی داشت، پیش از سفر شاه به فرنگ به وی آداب غذا خوردن با قاشق و چنگال را آموزش داد.

پس از بازگشت شاه به وطن، وی شروع به استفاده از قاشق و چنگال کرد و به دنبال آن درباریان، رجال، اعیان و اشراف به مصرف کنندگان قاشق و چنگال پیوستند و این دو ابزار به تدریج وارد بازار ها و بساط دستفروشان تهرانی شد.


تهرانی ها نیز کم کم این نوع طرز غذا خوردن را یاد گرفته و سرویس قاشق و چنگال را وارد سفره خانه های خود کردند و طولی نکشید که قضیه جنبه عمومی پیدا کرد.

با این حال جماعت زیادی از تهران نشینان همچنان به سنت های گذشته خود پایبند بودند و صرف غذا با دست را بر استفاده از قاشق و چنگال ترجیح می دادند.سرانجام استفاده از قاشق و چنگال در ایران مرسوم شد.

در ابتدا استفاده از قاشق و چنگال های نقره، مسی، ورشو و روحی مرسوم بود و به طور سنتی، کارد و چنگال های رسمی، از نقره یا یک فلز گران قیمت تهیه می شد.

دسته چاقوها و در برخی موارد چنگال ها نیز از مواد خاصی مانند استخوان، شاخ حیوانات و چوب ساخته می شد.

- - , .

تالار های تخصصی...
ما را در سایت تالار های تخصصی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : خنجی niksaleh بازدید : 205 تاريخ : چهارشنبه 28 بهمن 1394 ساعت: 1:15

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  

- - , .

تالار های تخصصی...
ما را در سایت تالار های تخصصی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : خنجی niksaleh بازدید : 229 تاريخ : سه شنبه 27 بهمن 1394 ساعت: 2:15

پیری پوست یک روند تدریجی و حتمی است که با افزایش سن رخ می دهد و اجتناب ناپذیر است.

پوست به مرور زمان خاصیت ارتجاعی خود را از دست داده و چروک و یکی از راه ها دستگاه اسکارلت می گردد.


عوامل زیادی در روند آن تاثیر گزار است و باعث تسریع و تشدید آن می شود.

•استرس
•بیماری ها
•نور آفتاب
•یائسگی
•تغییرات هورمونی
•آلودگی هوا
•سیگار
•ژنتیک


•رسیدگی نکردن به پوست و تغذیه نادرست که این ها از جمله عواملی هستند که باعث می شوند پوست افراد دوچار پیری زودرس شود.


اسکارلت چیست؟

اسکارلت به عنوان جدید ترین روش جوانسازی در دنیا دارای گواهی ثبت اختراع برای فرکشنال آر اف (Fractional RF) می باشد.


در این دستگاه از عبور جریان رادیو فرکانسی به طریقه فرکشنال استفاده می شود.

امواج رادیو فرکانسی(Radio Ferequency) چه امواجی هستند؟

جریان های الکتریکی که فرکانس آنها در محدوده امواج رادیویی هستند که به این دلیل به آن ها جریان های رادیو فرکانسی گویند.

در سیستم های رادیو فرکانسی که از محبوب ترین سیستم های جوانسازی می باشند از این امواج رادیویی و دستگاه اسکارلت استفاده می کنند.

از نظر طریقه عبور جریان رادیو فرکانسی از پوست دستگاه های رادیو فرکانسی به مدل های مونو پلار،بای پلار،تری پلار.

- - , .

تالار های تخصصی...
ما را در سایت تالار های تخصصی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : خنجی niksaleh بازدید : 306 تاريخ : سه شنبه 27 بهمن 1394 ساعت: 2:15

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  

- - , .

تالار های تخصصی...
ما را در سایت تالار های تخصصی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : خنجی niksaleh بازدید : 216 تاريخ : سه شنبه 27 بهمن 1394 ساعت: 2:15

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  

- - , .

تالار های تخصصی...
ما را در سایت تالار های تخصصی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : خنجی niksaleh بازدید : 240 تاريخ : دوشنبه 26 بهمن 1394 ساعت: 22:26

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  

- - , .

تالار های تخصصی...
ما را در سایت تالار های تخصصی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : خنجی niksaleh بازدید : 200 تاريخ : دوشنبه 26 بهمن 1394 ساعت: 22:26

خبرنامه